tiistai 22. syyskuuta 2009

Aloitus















Noniin.. pitkän pähkäilyn jälkeen päätin laittaa pystyyn blogin, jotta se ehkä innostaisi minua enemmän tähän laihduttamiseen ja pysyisin jotenkin kurissa :)
Minulla ei ole todettu mitään syömishäiriötä ja aluksi minulle riittää se, että pääsisin mittoihin missä oli pari vuotta sitten.

Peppi: Asun Helsingissä ja opiskelen amiksessa ensimmäistä vuotta, elämä kukoistaa ja olen onnellinen, kaiken muun, paitsi kehoni suhteen.
Olen n.167 pitkä ja painan tällähetkellä karmeat 58 kiloa... Kaikki sanovat laihaksi ja hoikaksi, mutta ennen olin hoikempi. Lihaksia löytyy jonkin verran ja se vaikuttaa painooni. Ennen olin 54kg ja tunsin jo itseni silloin lihavaksi, mutta antaisin miltein mitä vain jotta saisin olla taas tuon painoinen!

Olisi mahtavaa jos voisitte jakaa kanssani vinkkejä ja ajatuksianne, yritän päivittää usein ja laitan painon muutoksia viikoittain, päivän ruokia ja mittojani.
Toivottavasti nautitte blogistani :)

6 kommenttia:

  1. Voi tyttö hyvä, ei sulla olis syytä ees pudottaa painoa :( Mutta jos tuohon 54kiloon haluat, niin et sä sittenkään viel luuranko ole ja pysy siinä! älä laske tavoitetta yhtään! :) TSEMPPIÄ!

    VastaaPoista
  2. hei oon aika samoil linjoil sun kans. en jaksa enää kattoo itteeni ja tätä läskeilyy. mul on varmaa joku ahmimishäiriö, saatan syödä ihan järjettömästi ruokaaa mut en oksenna, sit taas joskus en syö mitäää. oon sua kaks kiloo painavampi ja oon lihonu kymmenen kiloo vuoden aikana... nyt haluisin takas vanhoihi mittoihi mut täst ei vaa tuu mitää ku en pysty hallitsee itteeni. :( mut tsemppii sulle, yritän seurailla ja kommailla sulle tääl !

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti sulla pysyy järki päässä tuossa laihduttamisessa. 54 kiloa on ihan hyvä tavoite, mutta pidäthän huolen siitä, ettet sairastu syömishäiriöön? Ettei täydellisyyden tavoittelu mene yli?

    VastaaPoista
  4. samaa mieltä anonyymin kaa, ei kantti pudottaa tost 54 enempää.

    VastaaPoista
  5. yhyy, miks sää oot noin laiha ! :o mä olisin onnelline jos olisin tollane. Mut mä oon tyytyväinen tälläsenäki. Muista että sun ei tarvii tyydyttää ku ittees sun vartalolla! :) Mä painan 63 tai jotai tonnepäin mutten silti pidä itseeni lihavana. :) mut tsemppii! mut muista toi mun sanoma!

    VastaaPoista
  6. Ääh.. Nyt alkoi masentaa :p Itse olen 166cm pitkä ja painan nyt joku 69kg ja oma tavoitepainoni on tuo 58 :'D

    VastaaPoista